#فکر_کردن_درد_دارد

چقد غم چقد گریه چقد عزاداری...


یک نوجوان دهه هشتادی با #لحن_تند پیام داد که چرا شما فقط دنبال گریه و غم هستین

مردم افسرده میشن، چرا تبلیغ شادی نمیکنید؟!

سَر حرفش هم در مورد مُحرم و هیات... بود.

✅کلی باهاش بحث کردم که این مراسمات از سر غم و غصه یا #افسردگی نیست، ولی مدام حرفهای روشنفکری همین کانالهای زرد رو میزد.

✅حرفم که تموم شد، رفتم عکسهای پروفایلش رو #چک کردم

حدود ۲۵ تا عکس گذاشته بود.

پروفایلهاش در مورد خودکشی، عشق ناتمام، بی وفایی، تنهایی، خسته شدن از دنیا، خیانت و‌‌... بود.

بهش گفتم تو که باید آدم #شادابی باشی، پس این همه غم و غصه توی پروفایلهات چیکار میکنن؟


✅هیات و روضه اهل بیت محل تربیت آدمهاست و نه فقط تخلیه احساسات...


هیات اباعبدالله محل تربیت #محسن_حججی هاست.

به مردم #آدرس_غلط ندهیم

 

فرار رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بر شما تسلیت باد 

التماس دعا از همگیتون دارم