خدای من


از آسمانم ماتم ببارد


هراس بی تو ماندنم ادامه دارد


نمی نویسم ترانه بی تو چگونه پر کشد خیال واژه بی تو


به لب رسیده جان کجایی کجایی که برده طاقتم جدایی

باران تویی به خاک من بزن


بازا ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم


باران تویی به خاک من بزن


بازا ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم


مگر ندانی چو از تو دورم بیراهه ای خموش و تار بی عبورم


نمی توانم دگر برویم که من اسیر این خزانه روبه رویم …..


 به لب رسیده جان کجایی کجایی رهی نمانده تا رهایی


باران تویی...



همه روز روزه بودن همه شب نماز کردن

همه ساله حج نمودن سفر حجاز کردن

ز مدینه تا به کعبه سروپا برهنه رفتن

دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن

به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن

ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن



شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن

ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن

به خدا که هیچکس را ثمر آنقدر نباشد-

که به روی ناامیدی در بسته باز کردن


(شیخ بهایی)



و باز هم معجزه علمی قرآن کریم


تاقبل از این تنها حشره باهوش را زنبور عسل می دانستند


که از طریق علم هندسه کندوی شش ضلعی می سازد


و پس از آن عنکبوت که از روی نقوش هندسی تار می بافد


جالب تر اینکه تازگیها مورچه راهم به جمع هندسه دانان اضافه کرده اند


نمیدونم خدا را تحسین کنم

یا شاگرد هندسه دانش عنکبوت را



جنین اول : داداشی به نظر تو زندگی بعد از تولد وجود داره؟


آیا تو به وجود مامان اعتقاد داری؟


جنین دومی : نه من به این اراجیف اعتقادی ندارم؛


مگه تا حالا مامان رو دیدی؟


یا کسی که تولد شده برگشته واسه ما تعریف کنه؟


نه من اصلا نه به مامان اعتقاد دارم نه


به دنیای بعد از تولد…


توی این رحم اگه خوشی کردی که کردی


وگرنه بعد از اینکه تولد بشیم دیگه نابود میشیم؟!!!!!!!


پی نوشت:


حکایت اونایی که میگن خدا رو کی دیده و


کی اون دنیا رو دیده و ازش خبر آورده


بهشت و جهنم همش این دنیاست


خوش بگذرون


خدایا!

می نویسم...

می نویسم از تو برای تو

بدون هراس از خوانده شدن

بگذار همه بدانند

می نویسم برای تو

برای تویی که بودنت را

نه چشمانم میبیند

 و نه گوش هایم می شنود

و نه دستانم لمس می کند

تنها با شعفی صادقانه

با دلم احساست می کنم... !!!



«هنگامی که سوار بر کشتی شوند،


خدا را با اخلاص می‌خوانند (و غیر او را فراموش


می‌کنند)؛ امّا هنگامی که خدا آنان را به


خشکی رساند و نجات داد، باز مشرک می‌شوند.(سوره عنکبوت)


یا سریع الرضا…. آب از سرمم گذشت….


دارم غـرق میشم …


دســـــــــتت کــــــــــجاست!!!



~~✿ یا رئوف ✿~~


حالا میفهمم اینکه خودت فرمودی


بزرگترین گناه نا امیدی از منه یعنی چی!


بعضی وقت ها تو هم اگر مرا ببخشی


خودم، خودم را نمی بخشم !!!


شبهای دراز بی عبادت چه کنم؟


طبعم به گناه کرده عادت چه کنم؟


گویند کریم است و گنه می بخشد


گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم ؟


 

خداوند به حضرت موسی فرمود:


ای موسی،تا ندانی گنج های خزائنم تمام شده


غم روزی مخور


تا ندیده ای که مُلک و پادشاهی من از دست رفته


به دیگری امید مبند


تا مرده شیطان را ندیدی


از مکرش ایمن مباش.

تا نفهمیدی که گناهانت را آمرزیده ام


به گناه (شخص)دیگری مپرداز